7 ویژگی سرویس خواب لوکس چیست؟
دپارتمان: شرکت راشین وب- تعداد کلمات: 1292 کلمه- مدت زمان مطالعه: 13 دقیقه
بر اساس برخی از لیست های هریسون (از جمله این لیست که وی برای مصاحبه با مشاور مهمان نوازی اریک ویس مصاحبه کرده است) از آنچه که او با یک هتل / استراحتگاه با کیفیت بالا مرتبط می داند ، در اینجا برخی از شاخص های اصلی مکانی را که دوست خواهید داشت ، بازگردانید به ، و توصیه:
1. رزرو ساده
چه هتل را بصورت آنلاین رزرو کنید ، چه از طریق تلفن و چه از طریق آژانس مسافرتی ، این یک پروسه ساده است. در صورت داشتن س changesال ، تغییر در رزرو اولیه یا درخواست ویژه ، تماس با یک فرد آگاه و مفید می تواند آسان باشد. هر چیز دیگری یک پرچم قرمز است.
2. اولین تماس سریع ، دوستانه
هنگامی که برای اولین بار به ورودی هتل می روید یا به لابی می روید ، برخورد اولیه شما درباره نوع مکان اقامت شما را به شما می گوید. هریسون می گوید ، "اولین تماس یک مهمان با هتل نوکر ، دربان و زنگدار است. این کارمندان باید با کلمات ، لبخند و زبان بدن با استقبال ارتباط برقرار کنند. آنها باید از اینکه به میهمانان خدمات می دهند خوشحال شوند و از نکته گرفتن زنگ نزنند. " ورود باید البته روان و سریع باشد و همچنین باید انتظار چند حسن نیت ارائه دهید:
-کارمندان ورود به سیستم نباید از نام کامل یا شماره اتاق شما با صدای بلند استفاده کنند: این مسئله حفظ حریم خصوصی و امنیت است.
-چمدان شما باید ظرف 10 دقیقه به اتاق شما تحویل داده شود. این فقط هتل سرویس 101 است. کارکنان کاملاً دوستانه و مفید علامت یک هتل لوکس هستند
سرویس خواب لاکچری عالی است.
سرویس خواب مدرن بسیار عالی تر است.
سرویس خواب در اهواز شگفت زده است.
3. یک پرسنل واقعاً شاد ، مفید ، با دانش
یک تفاوت اساسی بین نشاط جعلی و گرمای واقعی وجود دارد. هتل های عالی افرادی با ویژگی های بصری را استخدام می کنند: مشاهده ، همدلی ، مهربان و خنده دار. هریسون آنها را افرادی توصیف می کند که "بی سر و صدا باعث می شوند مهمانان احساس راحتی و اهمیت کنند." یکی از راه های انجام این کار توسط کارمندان خوب ، آگاهی کافی از امکانات و شهری است که در آن زندگی می کنید ، بنابراین در صورت داشتن یک سوال اساسی ، مجبور نیستند شما را به شخص دیگری تحویل دهند.
سرویس خواب لاکچری عالی است.
سرویس خواب مدرن بسیار عالی تر است.
سرویس خواب در اهواز شگفت زده است.
4. اتاقهای مهمان متمایز و کاملاً مشخص که دقیقاً همان چیزی است که شما درخواست کرده اید
یکی از راه های تفکیک هتل ها و استراحتگاه های بهتر از زنجیره های کم و متوسط ، داشتن لهجه ها و امکانات رفاهی متمایز است که به شما کمک می کند طعم محلی را تجربه کنید. هریسون می گوید او به دنبال "کالاها و خدمات تصفیه شده ای است که ذوق و احترام واقعی را نشان دهند." این شامل محصولات حمام و زیبایی با کیفیت بالا و نمونه ای از خوراکی های محلی مانند میان وعده ها و سایر موارد خوب است. همچنین انتظار کشو و فضای کمد کافی ، یک گاوصندوق را داشته باشید. آویزهای پف دار ، آب بطری رایگان ، روپوش و دمپایی و جایگاه iPod. توجه کنید که آیا دقیقاً به نوع اتاقی که درخواست کرده اید اختصاص داده شده است ، از جمله:
* طبقه یا سطح اتاق
* موقعیت اتاق: کف ، نمای ، مجاورت با آسانسور و غیره
* طبقه بندی های خاص: به عنوان مثال ، محل زندگی معلولان مناسب حیوانات خانگی
* نوع تختی که در خواست کرده اید
سایت بایاچوب سایتی خاص است.bayachoob.ir
سرویس خواب لاکچری عالی است.
سرویس خواب مدرن بسیار عالی تر است.
سرویس خواب در اهواز شگفت زده است.
5. خدمات در محل که خوشحال می شوند
مطمئناً اتاق های میهمان برای یک تجربه برتر هتل بسیار مهم هستند ، اما آنچه واقعاً هتل های عالی را از هم متمایز می کند ، دامنه و کیفیت خدمات است که اقامت شما را به تجربه ای خاص تبدیل می کند - بدون نیاز به ارتقا به "سطح کلوپ". لیست این خدمات هریسون شامل موارد زیر است: مرکز تناسب اندام 24 ساعته
این مرکز باید حداقل شامل طیف وسیعی از تجهیزات اساسی باشد: StairMaster ، تردمیل ، دوچرخه ثابت ، وزنه های آزاد و تشک های کف. یک لابی اجتماعی
به دنبال منطقه ای دور از ورودی با طرح و کاناپه و فای باشید.
خدمات بار برای لابی اجتماعی نیز بسیار خوب است. خدمات ارجاع
قبل یا بعد از ورود برای اقامت ، باید با ارائه دهندگان قابل اطمینان برای نگهداری از بچه ها ، حیوانات خانگی ، سگ پیمایی و غیره در ارتباط باشید. دربان
دربان سزاوار عنوان ، مهمانان را به سمت تله های توریستی سوق نمی دهد. این باید کسی باشد که بتوانید برای توصیه های لحظه ای به او اعتماد کنید و به شما کمک کند تا راحت و به موقع به مکان مورد نیاز خود بروید. و خدمات اساسی:
* بسته بندی
* خشکشویی
* سرویس اتاق
سرویس خواب لاکچری عالی است.
سرویس خواب مدرن بسیار عالی تر است.
سرویس خواب در اهواز شگفت زده است.
6. انواع غذاها و نوشیدنی های عالی
حتی اگر قصد دارید بیشتر وعده های غذایی خود را در خارج از هتل داشته باشید ، شهرت خوب برای رستوران های موجود در محل نشان دهنده کیفیت کلی هتل است. به دنبال هتلی بگردید که علاوه بر سرویس اتاق ، گزینه های متنوعی از جمله ناهار خوری عالی ، ناهار خوری معمولی یا میخانه ای ، فروشگاه چنگ زدن و رفتن یا کافی شاپ ممتاز را ارائه دهد. وقتی مردم محلی به رستوران ها و بارهای هتل می روند ، نشانه خوبی است. هریسون می گوید رستوران های زیبای هتل باید برخی از گزینه های ارگانیک را در فهرست خود داشته باشند ، مواد اولیه تهیه شده از تولید کنندگان محلی است. گزینه های گیاهخواری و گیاهخواری نیز امروزه یک امر ضروری است و سرآشپز هتل باید بتواند افرادی را که نمی توانند لبنیات ، گلوتن بخورند در خود جای دهد. و غیره.
7. حل سریع مشکلات
این جایی است که بهترین هتل ها واقعا می درخشند. اولین کارمندی که مشکلی را گزارش می کنید باید صاحب آن شود و شخصاً از اوضاع حل شود - یا اینکه مستقیماً با شخصی در ارتباط هستید که می تواند آن را حل کند. هتل هایی که بهترین پاسخ را به مشکلات می دهند معمولاً یک مدیر ساکن یا یک رئیس سطح GM در همه زمان ها در دسترس دارند. و "در دسترس" به معنی مخفی شدن در یک دفتر نیست. به عنوان مثال ، در Edgewater ، شما اغلب معاون ارشد رئیس جمهور / COO ایمی سوپل را در میان مهمانان پیدا می کنید. امی می گوید: "هنگامی که با میهمان مشکلی روبرو می شوید ، باید کارهای دیگری انجام دهید تا اینکه آنها را در سریعترین زمان ممکن به کارمند دیگری تحویل دهید.
" "شما باید گوش دهید ، نشان دهید که شرایط را درک می کنید و ثابت کنید که برای درست کردن کارهایی که لازم است انجام می دهید." در پایان ، "تجمل" در چشم بیننده است. تصمیم بگیرید که مهمترین چیز برای راحتی و لذت شماست و سوالات خاصی را درباره مکانهای احتمالی بپرسید تا زمانی که آنچه را می خواهید به شما قول داده شود - و از اطمینان از وعده های خود خجالتی نباشید.